söndag 14 oktober 2012

SÖNDA

Rätt soft söndag.
Vakna med Emma brevid mig i sängen, för jag är ju så himla snäll och låter folk utan sovplats (Lukas och Tim)  sova på min bäddsoffa! Men killarna drog hem till sin stad rätt tidigt iaf, så jag och Emma va lite sega och kolla Pretty Litle Liars i nån timme. Resten av dagen var jag as duktig och städa rummet, jätte duktigt gjort tycker jag!!

Sen blev det söndags middag hemma hos moster tsm med mamsi. Låna hennes badkar när jag endå va där ;) Så det blev as mysigt :D

Va bara tvungen att ta en såndär : tja jag ligger  i badet och är porrig låssas vi!- bild, bara för att alla gör det.
för man måste väl va som alla andra.. eller? joo det kör vi på!




Och massa gos med min lilla favvo hund såklart!
 Så en måbra-söndag helt enkelt Såna där dagar som det är så jävla gött att vara just jag!
Så nu blire sova väldigt skönt efter en go, lite (*ganska mycket) udda helg :D
 
//Small

Inga kommentarer: