onsdag 1 maj 2013

Dagen efter..

Något av det absolut jobbigaste att göra dagen efter fest: flytta. 
Och självklart skulle jag göra det idag!

Nej, jag har inte flyttat! Men Emma och Anna har gjort det och jag lovade att hjälpa till för länge sen. När jag gav det löftet så tänkte jag ju inte direkt på att det var valborg dagen innan och att jag antagligen skulle vara bakis. Men fick bita ihop och hålla löftet och som tur var så var jag inte så alko sugen igår. Så nu har vi burit lådor och möbler upp och ner för massa trappor hela dagen, värsta träningspasset! Men vi fick i alla fall pizza efteråt så tror det jämna ut sig ;)
Nu ska dom här två trötta brudarna (emma sover hos mig för lägenheten är inte klar) köra på en film kväll, om bara Emma vill vakna..

Pitch Perfect är näst på schemat ❤❤❤

//Small


Sliten tjej! 



Inga kommentarer: