onsdag 15 maj 2013

onsdag 15 maj

Nyss tagit mig igenom sista delen av engelska nationella. Så skönt att vara klar med det! Tror ändå det gick ganska bra, och nu är det bara matte kvar.

Men det var inte det jag tänkte skriva om nu..
För nu är det så att min kompis som är utbildad stylist har startat ett eget före tag som fått namnet Beauty by Papazissi. För ett några månader sen så var jag med henne och styleades och fotades på hennes dåvarande praktikplats, och tyvärr så har jag inte fått dom bilder :/ Men hon har i alla fall fått tag på en av dom och har den just nu på hennes företags logga  ↓ ↓ ↓

Men då hon nu fixar både akryl och gél naglar också så ska jag hem till henne idag för att få nagelförlängning, sminkas, stylas och fotas för en ny logga. Så det ska bli kul att se hur det blir den här gången ;D 
Så håll koll på bloggen så kommer nya loggan upp snart!

//Small

Inga kommentarer: