måndag 17 juni 2013

It's good to be home!

Njuter av kvällsolen och utsikten ifrån altan. 

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så ska jag vara hemma hos pappa den här veckan. Emma som var här med mig i helgen åkte hem för några timmar sedan vilket betyder att jag är kvar själv resten av veckan med bara familjen som sällskap. Jag kommer knappt ihåg senast jag var hemma hos pappa så här länge, antagligen för att det blir lite tråkigt att vara fast ute på landet ibland. Men det känns bra nu! Luften är så lätt, det är sommar och det är faktiskt väldigt skönt att komma bort från allt och få tid för mig själ, slippa bry sig om utseende och vad jag ska göra under dagen. Här hemma får jag se ut precis hur jag vill, kan springa runt barfota på gården och det enda jag behöver fokusera på är att göra mitt jobb. Just nu känns det verkligen underbart att vara tillbaka där jag kom ifrån! Jag kunde nog inte växt upp på någon bättre plats

//small





Inga kommentarer: