tisdag 20 augusti 2013

back home!

Tillbaka hemma i Karlstad! 

Rummet ser ut som ett bombnedslag, jag har tusen saker att fixa i morgon inför skolstarten och allt är lite små kaos just nu. Men trots det så är det så himla skönt att vara hemma igen!
Det har varit en jätte skön vecka hemma hos pappa, bara tagit det lugnt och haft det bra. Men eftersom jag drog direkt från Idas stuga till pappa så har jag inte varit hemma i Karlstad på en vecka, vilket inte var riktigt planerat. Så har lite att ta ikapp nu!

I morgon ska jag njuta ordentligt av min sista sovmorgon! och sen är det bara att försöka komma igång med rutinerna igen..!

//Sanna





 Två sneakpeak-bilder på det

Jag var modell åt Annicka några månader tillbaka.
 Har inte alla bilder än, men kanske lägger upp några till när jag fått alla.

Inga kommentarer: