onsdag 21 augusti 2013

fixfixfix!

Känns som att jag har städat heeela dagen! Och det har jag väl också i stort sett..

Har blivit lite halvt clean freak på senaste tiden, mår typ dåligt av att vara i mitt rum när det är för stökigt och vill bara fixa när jag ser någon röra. Typ som just nu när brorsan kommit hem och tagit över  soffan och vardagsrummet, saker över allt och jag vill bara sortera det och lägga alla saker på rätt plats eller prydliga högar. Fast det kommer ju bara vara lika stökigt igen nån timme senare så det är inte värt. Så mycket clean freak har jag inte blivit (än)!

Men nu är i alla fall mitt rum rent och fint, kläder ligger framme tills i morgon och jag ligger ny duschad i min ny bäddade säng! Bara att hoppas på lite sömn innan skolan drar igång kl 9.00 i morgon

//Sanna


Före - Efter bilder på rummet
(mitt rum är inte stört, det är bara mina panorama foto skills)



Inga kommentarer: