söndag 8 december 2013

Billy Elliot - the musical

Då var vi klara. Gud va skumt det känns att tänka så. Ända sedan skolan drog igång, efter sommarlovet, har vi gått och taggat och spekulerat om vad vårat projekt skulle bli. Så fort vi fick veta började vi jobba med det på en gång. Det var flera månader sedan! Men speciellt de här sista veckorna har varit så jäkla intensiva, jo vi har mer eller mindre levt i Elliot världen. Och då var vi helt plötsligt klara..

Går inte att beskriva hur stolt jag är över klassen eller hur glad jag är att jag har dom! Och vanligtvis när jag pratat om klassen tidigare, brukade det betyda framför allt musikal 12. Men efter det här veckorna så gäller inte det längre, nu är vi dans & musikal 12 en och samma klass. Därför är jag så tacksam för Billy Elliot, för det har lixom fört oss samman. Det är så lätt att börja tjafsa och bråka under sånahär stressiga perioder, men vi har bara hjälpt varandra, stöttat varandra och blivit så jäkla mycket starkare som grupp! Det känns väldigt tomt nu när det är slut, men det är okej. För trotts att Billy Elliot är slut, så har jag kvar alla de där underbara människorna runt mig! :')❤

//Sanna




 

Inga kommentarer: