söndag 15 december 2013

SVIMMANDE LUCIA

YES
jag blev Lucia
och var hur glad som helst
men när de väl närmade sig punkten att gå där framför tåget med dem där tända ljusen i håret blev jag sjukt nervös
men sen gick de faktist bra!
tills min krona börja känna sig tyngre och tyngre
och jag var ju tvungen att stå helt stilla 
och de var så jävla många som sjöng solo och skit!
stog fan i en timme nästan
sen började min andetag bli mindre för att jag fick syre brist
mina ljus hade snott mitt syre...
men jag bara tänkte NEJ JAG TÄNKER FAN INTE SVIMMA
sen fick jag lock på öronen och började höra mindre och mindre när dem sjöng
blev sjukt vinglig och yrr
så jag började riktigt panik stirra på mitt pappa
han springer up till mig på scen och frågar om jag mår bra
precis då
svimma jag...

men de e lugnt! sprang ut igen vid ut tåget och fick med mig alla ut!

här svimmade jag=

när mörker och kyla ligger kring vårt hus...

TALLEST

Inga kommentarer: