torsdag 31 januari 2013

STAY COOL FUCK SCHOOL

nej då jag skojja bara
skola är viktigt faktist

jag har håla just nu sen har jag retorik 
och då ska jag visa en skit skev film som skulle va en intervju men jag och antonia (personen jag jobbar med) orka inte riktigt va seriös 
så de blev lite oseriöst
väldigt flummigt

--------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------

till andra saker
ikväll har vi tränning med hemmet i futsal
YES
love it 
är fett taggad tills på lördag för då ska vi ha en trännings match mot ett annat hem (klätten)
wohoo
vetifan va jag ska göra lördag kväll dock
vafan gör man när man e fast på skolan
går runt o drygar eller
fyy faaan

as acient as madonas boobs...

TALLEST

Inga kommentarer: