måndag 7 januari 2013

trött tjej taggar för sängen!

Jobbigaste uppvaknandet idag!
Telefonen ringer vid halv9 (alldeles för tidigt med tanke på mina rutiner under lovet..) och min tandläkare frågar har du glömt bort din tid som jag just hade missat. (Boka in det för flera månader sen och trodde att det var efter skolstarten, där hade jag ju fel.) Så jag tänkte ''gjort är gjort, tar det längre fram'' och planerade att somna om igen. Men då hade hon en tid vid kl10 som hon bad mig komma på. Så fick pallra mig upp ur sängen ändå och släpa mig till tandläkarn. Men nu har jag det ju gjort, slipper jag det på ett halvår ;D Och som tur är så är hon väldigt trevlig i alla fall!
______________

Sen kom Ralle hit ett tag och snackade lite musik med mig. Kollade lite gamla sommar bilder. Så trevligt så, länge sen jag träffade honom :)
Resten av dagen spenderades hemma hos Fannie. Mycket prat, tävlade i mobil spel och åt middag med Fannie, Linn och Christian. Så det blev att något värt av dagen ändå!
Nu ska jag sätta på ett (/några?) avsnitt på Revenge. Gått och fastnat vid den serien igen. Och lägga mig och peppa i sömnen för sista lediga dagen. Bra plan!

trött och sliten liten mig!


//Small

Inga kommentarer: