måndag 28 januari 2013

Svansjön streetstyle!


Det jag trodde var lite morgon halsont har bar blivit värre under dagen. Usch mår inte värst bra..
Så blir hemma från skolan imorgon också, men efter det måste jag bli frisk! Orkar inte hamna efter, och på fredag är det stockholm och det får jag defenitivt inte missa!!

Skrev här på bloggen för ett tag sedan att jag skulle till Stockholm på studieresa med skolan. Men det är inte vilken studieresa som helst. Nej det är en resa som bara kommer handla om dans! Så jävla taggad!

Schemat: 
  • Dansmuseum (vad nu det kommer vara om? :p)
  • Besök på balettakademin.
och det bästa!
  • Se på Svansjön i streetveriation på Dansens Hus! 
Utan att ens behöva betala för det.
Många av er kanske inte ser grejen i det, men för mig är det en stor grej. En av de kändaste balettuppsättningarna någonsin i den grymma dansstilen streetdance! Kan inte bli något annat än otroligt 

//Small

Inga kommentarer: