torsdag 14 februari 2013

valentines day!

Struntat typ totalt i alla♥ dag iår. Det där tragiska med att vara singel just det här datumet förstår jag inte riktigt grejen med. Okej ska inte ljuga, jag hade gärna myst framför en film med den där speciella killen, precis som de flesta tjejer dagdrömmer om idag.. men att titta på PLL och äta nutella macka på dejt med bästa vännen funkar också himla bra ;D
Så nej, tänker inte känna mig som någon tragisk kärlekslös sak. Mitt liv är redan över fullt med kärlek från massa fina människor, och det räcker att till idag också. Så till alla singlar: spar på tårarna och passa på att njuta av singel livet! Du kommer inte bli kär av att sitta gråtandes över en ask choklad bara för att det är den 14/2.
Och till alla kärlekspar: mys lite extra åt mig också;)
Ha en glad alla♥dag!

//small <3<3<3
  ↓min dejt↓

Inga kommentarer: