söndag 24 februari 2013

HEMMA

wohooo
nu har jag påsklov
så jäävla soft
än så lönge har jag varit på nån sjukt dreggig fest i sunne
usch
asså ja kommer dit o de första som händer är att när jag ska på toa springer nån randome brud in med mig och spyr o tar min hår snod
som jag aldrig kommer få tillbaka för ja vet inte vem den här bruden är...

sen igår åt jag middag med min syster o pappa hos min fars kompis
efter det drog jag hem till rasmus o kolla lite film
de skevaste hände!!!
jag skulle gå runt i o typ se hans lägenhet så skulle jag hälsa på hans bror 
som då sitter i superman dräkt och ser på bamse (han är typ runt 20 års åldern)
så då trodde ju jag, oj söt han e (jag trodde han hade nån sorts skadda som gjorde att han var lite CP/specielle)
och rasmus står liksom bakom mig och fnissar medans jag hälsar på hans bror 
ja ba va fan skrattar han åt de e inte roligt...
så sen när vi sitter och ser på film kommer hans bror in i rummet med vanliga snygga klädder och hälsar helt normalt
ja ba hälsa inte jag på dig nyss...
jo
hahahahahah så börja dem garva ass mycket
dem drev om att hans bror va typ cp skadad med mig
asså fattar va pinsamt de va!!
vem fan gör såå
guuu va jag skämdes haha!!

Tumblr_mfkkg8hkgj1s0t48mo1_500_large

TALLEST

Inga kommentarer: