tisdag 5 februari 2013

PICTURE

WAOW
känns som att det blir sjukt mycket bilder just nu på våran blogg haha
själv så älskar jag bilder men de e ju menigen att iallafall jag ska skriva lite mer tror jag haha
har typ lite svårt för att skriva 
ja menar man vill väl inte vara för privat, men samtidigt vill man inte vara för instängd

på tall om nåt annat
hade sjuka drömmar igår
FÖRSTA DRÖMMEN:
jag var en fisk och alla jag känner är fiskar
vi kan tydligen förvandlas till mäniskor (under vattnet) när vi vill
MEN
de finns en person som är haj och går runt och dödar alla
genom hela drömmen gömmer jag mig för den här jävla fisken och sen ni vet vaknar i sista sekund

ANDRA DRÖMMEN:
jag och mina kompisar är typ vid nån stor byggnad och går runt och gömmer oss
för att utanför är det en storm med stora typ osynliga aliens
dem lyser igenom ljus genom fönstrena ibland och det är då dem typ förvandlar för till bara massa smuts...
ah och i den här drömmen springer jag runt och letar efter en person
hittar den aldrig och ah vaknar up till slut av panik...

3781914127_71be0da5b9_z_large
Tumblr_mgzx4xinpm1rk9gzco1_500_large

some nightmares don't stop once you wake up...

TALLEST


Inga kommentarer: