måndag 8 april 2013

CHENG DU


WHAAAA
blev så glad
vi skulle med en grup typ 5-6 pers från skolan åka till kina (cheng du)
i 2 veckor!!! och de ända man behövde betala för var flygresan dit för att typ kina skulle betala för hotel och mat 
och då skulle man få lära sig kinesiska i dem 2 veckorna 
och vi är typ en test grup för att se om de ens blir nästa år
och min bästa vän theo skulle dit oxå!!!
AAAHHH
va så himmla taggad
sen ba 
nej.
jag kan inte åka för jag ska till paris då
ah blev inte taggad på att åka dit
fucking hate my life
asså känns som jag har sjuk otur hela jävla tiden
allt som jag inte har nån kontrol över bara ger mig en massa jävla otur 


ville så himmla gärna åka till kina
har velat tillbaka dit skit länge
så kom den här grejen och theo skulle oxå med! skulle varit så jävla kul!!!
är så sjukt besviken 
vill så jävla gärna tillbaka till kina 
ångrar fan så jävla mycke att ja inte stanna ett år till 
och nu är det för jävla sent!!!

pissed of i am...

TALLEST


Inga kommentarer: