torsdag 4 april 2013

Happy birthday, Myself (i efterskott..)

Jah! då var jag framme i den där meningslösa ålder (no offense) när det inte händer någonting och man bara väntar och längtar efter att få fylla 18.. awsome ;) nej men jag är ju faktiskt ett år närmare, och jag ska banne mig göra det bästa av mitt sista år som ''barn''!
Jo för det är ju faktiskt så att jag fyllde 17år igår :D Och födelsedagen spenderades med bästavännen, middag med mamma, moster, morfar, Emma'G och Ida (kusiner från pappas sida för att mixa lite). Sedan på kvällen körde jag på årets första utefest. Det var väl lite små kallt, men jävligt kul. Var stressad som bara den rätt stor det av kvällen, men hade as kul ändå så det var det värt!

Nu tar jag mig en myskväll med Gabbsi efter en go dag med Emma'M, Hilden, Ida och Gabbi. Göttans!
Bilder kommer upp imorgon när jag hunnit sno några från Emma (hihi), själv är jag för dålig på att ta kort ;)

//Small





 Ett år äldre, men kommer alltid vara samma knäppa jag!





Inga kommentarer: