tisdag 1 oktober 2013

hemma i Sverige

Då var jag tillbaka i verkligheten! Skola, tidiga mornar, höst kyla och sjukdomar. Det tog ungefär 4 timmar från att planet landade i Sverige tills min hals började göra ont och jag hann vara hemma i knappt ett dygn innan tempen började stiga. Så nu är jag fast i höstsjukan igen..

Men jag fick helt enkelt stoppa i mig värktabletter och lulla iväg till skolan ändå, för idag var det ju både skolfoto och min rolladdition (som resten av klassen gjorde förra veckan) inför våran musikal. Det visade sig att de redan från början visste vilken roll de ville ge mig, så jag behövde inte göra addition. Men även om kroppen protesterade en hel del, så blev det att en värd dag tillslut!

//Sanna


tjaa min mobil var tydligen smutsig så här har ni en suddig bild på mig idag då..! yes

Inga kommentarer: