onsdag 16 oktober 2013

sparks

Trött dag, väldigt trött dag.. men lite tid med två väldigt saknade vänner gjorde den bättre!

Efter skolan spenderade jag några timmar med Charlie vilket var jätte kul! Han jobbar ju jämt nu för tiden så jag hinner nästan aldrig träffa honom. Illa, illa, det får det bli ändring på!

Så sprang jag på Annicka strax efter jag slutade skolan också, så då fick jag bli med hem till henne och prova hennes alldeles nya glitter akryl på lillnaglarna. Jag valde färgerna lila och rosa (blir bra till halloween dräkten nästa vecka!) och det blev verkligen jätte fint!  Så ifall ni vill ha snygga glitter naglar till ett bra pris så ska ni kolla in →den här länken←!
Dock såg resten av naglarna hemska ut i jämförelse så jag slängde på lite glitter på alla, för att det skulle hänga ihop någorlunda bättre. Så blir det när man är försökskanin! ;)


//Sanna



Inga kommentarer: