söndag 6 oktober 2013

LIPSTICK

åååh vilken jävla helg va
fredag kväll tänkte jag va lite med vännerna på skolan men bestämmde mig för att gå och sova för skulle up tidigt och ro
blev väckt på lördag morgon
även fast igentligen ville ja inte bli väckt för jag hade satt alarm
sen när jag skulle gå till frukosten var de bara en enda sak jag ville ha
grönt te
och de var de ända som inte fanns..
sen gick jag ner till rodden då
i kylan. de regna lite också 
:/
stog där i typ en halv timme för jag försökte få tag på den parsonen jag skulle ro med för hon var inte där
till slut så svara hon att hon har åkt hem för hon är sjuk med feber
gick up i onödan
på en lördag morgon
...
va inte på så jävla bra humör då kan ja säga..

ah IALLAFALL helgen blev ju bättre efter de iallfall
va ute och sprang idag och nu pluggar jag förfullt
FEELING BETTER!!



let it be...

TALLEST

Inga kommentarer: