lördag 19 oktober 2013

nytt i sminklådan

Kände att det var dags att skaffa nytt puder, då mitt gamla är typ helt slut och det lilla som är kvar har blivit till löspuder (vilket det inte var ifrån början..) och råkade få med mig en consealer dessutom!

Än så länge är jag väldigt nöjd med pudret, det sitter hela dagen och gör huden jämn och matt utan att den ser torr ut. Så tummen upp för den! Den här consealern har jag haft innan och den är jag också nöjd med, absolut! Men nästa gång ska jag nog prova något nytt då jag haft den här produkten ett tag. Jag kanske missar nån jätte bra produkt om jag bara kör på safe och köper samma, vet aldrig.
Värda produkter att testa tycker jag! Allt funkar ju olika från person till person.

//Sanna


consealern:  FIT me - Maybelline, köpt på CUBUS
pudret: Super stay 24 - Maybelline, köpt på CUBUS




Inga kommentarer: