fredag 29 mars 2013

DONE

hade tråkigt så jag platta håret 
fixa smiket
och drog på lite schysta kläder
haha
ahja 
är man klar för ikväll iallfall dåra



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------

PLÅTNING

fick föresten två till bilder från plåtningen
första bilden tycker jag personligen ser skit cp ut 
ser ju fan ut som jag har värsta hängiga kinder haha


ja 
va FAN HAR HON PÅ SIG UNDRAR DU DÅ KANSKE?
de va typ en gardin 
när jag fick den va den helt öppen i sidorna så jag vägrade ha den för jag har ju ingen bh på mig
då skulle han sy ihop den
men
syde bara där uppe där min sideboob syndes
ja hela min röv flög ju frma under den där gardinen när det blåste haha
sjukt pinsamt när folk givk förbi!

TALLEST


Inga kommentarer: