tisdag 26 mars 2013

TÄRNABY

okej så jag TALL har inte gjort ett inlägg på sket länge för att jkag har varit på skidledarutbildning i tärnaby
det fanns inget internet där, så ja
men nu e jag hemma efter steg 1 av skidledarutbildning 
de gick jätte bra
de e jag i mitten med rödd jacka o gula byxor

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------
----------------
---------------------------------------------


MODEL
kom hem i söndags från tärnaby efter ha åkt buss tåg och flyg till stockholm
usch jag e flyg rädd också
sedan åkte jag till karlstad packa om 
och tillbaka till stockholm för skulle på plåtningar hela måndagen och tisdagen
snacka om att ja e fett trött nu 
...

en osminkad bild från plåtningen


blev helt ok nöjd med denna bild tyckte personligen inte om att va utan smink tyckte jag såg rätt så trött ut...

ahja
nu blire chilla framför tvn och sova snart
dricker godast snapple med pink lemonade smak också
BÄST



sne sni snapple di snapple crocodile...

TALLEST


1 kommentar:

Clara sa...

feett snygg ebba!! :)