tisdag 19 mars 2013

Hemma dag - nationella

Vaknade idag och kände bara ''nej, jag orkar inte!'', så jag tog mig en hemma dag. Behövde en liten paus, något jag inte kommer ha tid med från och med nu fram till lovet så kände att jag behövde vila upp mig innan. Men som tur är så känns det faktiskt mycket bättre och jag är mycket mindre sliten (just nu), kanske inte kommer känner likadant i morgon bitti dock? ;s
  Men jag hoppas bara att det håller i sig nu. För i morgon börjar dagen med Muntligt NP i svenska, första lektionen och först ut är jag också. Vet inte riktigt hur förberedd jag är.. jag vet vad jag ska säga, har KeyNote och allt sånt fixat, men har inte hunnit med att öva in det överhuvud taget.
Nej, jag får se till att ta tag i det där nu! Med Oboy som sällskap och massa sistaminuten-övande så ska det nog gå bra.

//Small

En nervös Sanna i pyjamas och mys-frill ;)



Inga kommentarer: