torsdag 14 mars 2013

Real feelings don't just ''go away''

Sjöng inte på skolan idag, var inte i skolan idag alls. Dålig timing men saker fuckade ur igårkväll. Livet är lite upp och ner just nu, men det kommer vändas rätt snart.
Det är dagar som idag och igår man inser hur mycket vänner betyder. Fan ni ska veta att mina vänner är så underbara! Vet inte vad jag skulle göra utan dem. Ni är underbara!
Speciellt min under bara Emma Green, som har varit med mig bokstavligt talat sen jag var 3veckor gammal. Som du sa ''våran familj kanske är lite trasig ibland, men vi har varandra'' ❤

Varit med Emma, Fannie, Annicka och min fina bror Emil under dagen. Pratat, druckit te och skrattat, det är tur att det finns folk som kan få en på glad när man tror att man inte kan vara det. 
Men imorgon får jag ta mig till skolan innan helgen. Vi har ju faktisk en stor show att repa för ;)

//Small



1 kommentar:

emma sa...

älskar dig <3