söndag 24 mars 2013

Jävla nålar överallt!

Jo nu är det så (som några av er kanske vet) att jag gått och blivit nålrädd. Har varit alldeles för mycket såntdär sedan skolan börja i sommras! Först massa blodprov hit och dit, sen 3vaccin doser utspritt under året och när det äntligen är klart så är det blodprov igen.. Så ja nu har jag blivit nålrädd och ska behöva få en nål i armen imorgon igen :(
Men grejen är att folk inte förstår det, för alla tycker "du har ju piercat dig själv massa gånger! en spruta/blodprov är väl ingenting? "
Det är inte samma sak!
Det finns en anledning till att jag alltid piercat mig själv: jag gillar INTE när någon annan kontrollerar nålen! Mycket enklare när man själv styr över det, annars sitter man bara där och väntar på att få ont.
Usch och fy! Vill inte vill inte!
//small

Inga kommentarer: