fredag 15 november 2013

fredag, men inte helg..?

Äntligen fredag igen! Men tyvärr inte riktigt helg för mig än.. Det blir bara en snabb helg för mig nämligen, då vi har uppet hus på vårt lilla FUGIK imorgon nämligen. Teater och sång från 1-4 och prat med blivande gymnasie elever. Så kom och kolla vettja!

Hade verkligen behövt helg nu på en gång känner jag. Men estet ämnena är ju roliga som tur är och att spendera tid med klassen känns väldigt rätt just nu, så det ska nog gå bra! Behöver bara hålla energin uppe. Den går lite upp och ner just nu.. eller väldigt upp och ner! Så ni får förlåta mig för att jag inte bloggar särskilt ofta, men orken finns inte riktigt där just nu.

Men ni får ha en as go helg ni som nu har det! Själv ska jag kolla idol, fotboll och tagga för en till dag i skolan ;)

//Sanna


Inga kommentarer: