söndag 10 november 2013

vinter kanske?

Okej nu kommer jag skriva något som det inte är ofta man får höra från mig, men fan, jag tycker det börjar bli dags för snö! Kyla och minusgrader och allt vad den där vintern innebär är inte min grej, det är det inte. Vinterlekarna tjatade jag ut redan som barn så det är lixom inte intressant längre. Men för första gången på flera år så vill jag att vinter ska komma fortare!

Vi är tio dagar in på November och jag är redan så sjukt trött på den här dystra månaden! Bara grått och depp, i stort sätt alla mår lite smäre än vanligt och på natten är det verkligen helt bläcksvart. Så jag tycker den här månaden kan försvinna. Kom fort December! För December kommer ha så mycket roligt att bjuda på, advent som är hur mysigt som helst, våran projekt vecka och uppvisningen av Billy Elliot, för att inte tala om julafton, nyår och jullov! Nej December kan komma nu på en gång tack!

//Sanna






Inga kommentarer: