söndag 17 november 2013

lördag - söndag

Trots att det var en oledig lördag, så blev det en bra lördag! Först tills skolan där det bjöds på pastasallad från Oliven. Umgås men mina flickor i klassen i några timmar, sen hem, krama och pussa på mammas bästa vän som var och hälsa på och sen vidare för att umgås med fler fina flickor. Kvällen bjöd på sushi-bakning, middag med tjejerna, godis och flera timmar av prat om allt från p-piller och killar till arbetsintervju och CV:n. Så skönt att bara sitta och prata med folk man tycker så mycket om! Så underbart fina människor jag har i mitt liv! ❤ Fast Ebba var väldigt saknad under kvällen :')

Idag ska jag vila upp mig ordentlig, eftersom det blev en korthelg så behövs det! Äta mer pastasallad, gillar att skolan alltid köper för mycket mat till eventen, så då får vi med oss hem. Kolla TVD och The originals och byta strängar på gitarren. Mer än så tänker jag inte planera för dagen ;)

//Sanna




Inga kommentarer: