måndag 18 november 2013

lite ledsen, men så lycklig på samma gång

Det har varit en lite jobbigare dag än vanligt, det är faktiskt en lite jobbigare period än vanligt just nu. Men grejen är den att även om jag är lite ledsen, deppig och uppgiven, så är jag så lycklig på samma gång. Just tack vare det faktum att jag kan komma till skolan och känna mig så hemma. Att jag får spendera dagarna med så fina människor, som alltid lyckas få in glada stunder i även de jobbigaste dagarna. Jag såg alltid fram emot gymnasiet när jag var yngre, men att det skulle bli så bra och att jag lyckats hitta så rätt skulle jag aldrig drömt om!

Min fina klass är verkligen de som fått mig att orka med allt plugg och all stress under en väldigt jobbig period i mitt liv. Tack för att ni är ni ❤

//Sanna 

 Underbara, underbara människor! Ni betyder så mycket!




1 kommentar:

Mois sa...

Åh vad go du är Sannis! Du får inte glömma att du också är med och bidrar till varför vår klass är så underbar!
Många har det jobbigt nu, det är en jobbig period helt enkelt. Men det bara att du kommer till mig och Elvira när du vill om du känner dig ledsen eller om du bara vill umgås, det uppskattar vi verkligen isf! Du är en klippa Sanna, glöm inte det! <3