onsdag 20 november 2013

the hunger games - the night

Riktigt värd kväll igår! Efter skolan gick jag in till stan och mötte Emma, drog vidare till tables där vi drack glögg och åt pepparkakor med pojkarna. Sen, medans resten av Sverige kolla fotboll, så drog jag och Emma tillsammans med David, Sebb och Isak till bion för att se den första hunger games filmen. Det bjöds på poppcorn, dricka, HG nyckelringar, boken Divergent (som jag länge tänkt läsa, så jag blev jätte nöjd!) och lite mer småsaker. Sen strax efter klockan tolv så var det dags för det jag väntat flera månader på: The hunger games - catching fire! Så bra den var! Vill att den ska komma ut på film nu på en gång så jag kan se den igen! Visst filmer lever nästan aldrig upp till böckerna, inte riktigt den här heller, men ändå så himla bra med tanke på hur mycket som händer!

Idag är det klassens tur att se Cathing Fire, medans jag tog en dag hemma för att försöka hitta den där energin som inte funnits där den här veckan. Hoppas att klassen får lika kul ikväll, som jag hade och att jag känner mig bättre imorgon!

//Sanna





Inga kommentarer: