onsdag 6 november 2013

klippt

Så skönt det är att äntligen ha fått håret klippt! Det behövdes verkligen!


En hel del kortare blev det att. Men jag får skylla mig själv som slarvar och klipper mig typ en gång om året.. då behövs det tas en hel del. Tur att jag har en så fin vän som Fia som fått rollen som min privata frisör ;) Jag kan ju säga att ett besök hos Fia, med massa prat och tjat, är bra mycket roligare än att sitta i en frisörstol och kallprata! Och vad gäller nya frisyren; lite kortare en det jag älskar och är van vid. Men det är faktiskt riktigt härligt med lite ändring, att prova med lite kortare än vanligt, dessutom är det underbart friskt och lent nu! Längden kommer snart tillbaka ;) Så tack till fina Fia!

//Sanna

1 kommentar:

Fia sa...

Hoppas de fortfarande känns bra min fiiina vän, saknar dig <3